Tuesday, May 7, 2013

Fake vs Original

Okay hari nie aku bukan nak berceloteh pasal hidung sapa fake hidung sapa original, botox susuk segala mak nenek, rambut fake rambut beruban ke hape ke.

Kisahnye bermula begini....
Tadi aku jenjalan dekat pasar malam. Ingat nak memborong nugget dua tiga ketul ke, ayam sekor ke, shawl murah tiga pat helai ke. Well, dah memang itu yang dijual kat pasar malam kan. Langkah demi langkah, tetibe aku nampak satu benda yang agak asing dijual kat pasar malam.................. Samsung Note II bakhang! Bukan tu je, hang nak model hape, semua ade cakap je. Aku yang agak menggilai gajet nie pun terdorong lah nak pegi tengok kan. Adjust suara dua tiga kali, pastu aku tanyalah abg tu.
Berapa nie bang?
Abg tue dengan rakusnye menjawab, *tolong abaikan rakus itu, hiperbola semata mata.
Murah je dik, Note II nie pat ratus setengah tunai je.
And tetibe aku rasa dunia berputar dengan lajunye. Bapak murah wehhh.
Belek punya belek......dan terus mengodek luar dan dalam......
Nampaklah fake nye disitu. Tsk tsk
Korea mali maaa. Dari luar mmg nampak sejibik tapi part dalam dia korang bleh bezakan lah yg fake dengan yg original.
Jadi aku pun berlalu pergi dengan hati yang agak terluka...............


idaman gua nie beb T-T 

Tapi actually okay je fon tue, lain orang lain citarasa (y)

No comments:

Post a Comment