Monday, May 6, 2013

DIGI EASY

Dah dua kali beli plan nie. First time dulu mase zaman awal2 bercinta dengan my Shyaafi nie. Biaselah, baru bercinta. Tidur tak lena mandi tak basah makan tak kenyang. Tak dengar suara sehari pun dah angau semacam. So, we were decided to bought this, Digi Easy plan. Sangat berbaloi baloi kepada mereka mereka yang baru nak menganyam bibit bibit cinta bersama. Ayat menganyam tu takleh blah woi. 24hours free bakhang. Sms pun free. *Aku taw ramai yang dah taw benda nie, tapi aku nak gtaw jugak. Korang boleh ade 3buddyz, mean 3 number je lah yang boleh free call and text. Gilo hapo kat semua nombe nak free, mau tak bankrap Digi nie haaaa. Tapi nombe Digi nie aku selalu pakai kat second phone je. Kira nye bukan nombe utama lah and Digi nie kire khas untuk si dia je lah. *blushing* haha. So, pakai punya pakai. Ganas tak ganas aku nie, simcard rosak plak. Bapak frust tahap nak terjun bangunan woiiiiii.

Selepas bertahun tahun lamanya, semalam tetiba plak Shyaafi ajak pakai Digi balik. Perghh, teringat bibit bibit chenta gua beb. Teringat zaman malu malu kucing gatai, zaman awak letak lah dulu saya tak sanggup nak letak, zaman  sanggup tahap ngantuk sampai terjuling juling bijik mata. Haaaaa korang jangan main main, kisah chenta kitaorang nie power kot. So, tadi ajak ibu teman pegi beli, ibu bagi respon agak baik memandangkan Digi Easy plan nie memang berbaloi baloi. Ah-ha. Malam nie gua tak sabar nak gayut mengayut dengan Shyaafi gua nie. Korang takkan paham weh that feeling bila korang boleh gayut tanpa rasa gelisah dan resah memikirkan kredit korang. ITS FREE OF CHARGE BEB (Y)

1 comment: