Saturday, May 18, 2013

Aku dah dapat keja woiii!

Abaikan tajuk yang agak havoc.
Aku bukan lah dapat keje lawyer ke,
Doktor ke, arkitek ke malah bukanlah menjadi supervisor mane mane kilang.

Selepas di interview kurang dari 5min. *bapak stylo akak yang interview aku tuuu
Sajelah kan nak canang satu Malaya.
Aku di terima bekerja di D-Lima sebagai Pembantu Akaun.
Memang goyang kaki jelah keje tuuu.
Keje pun 4jam je sehari.

Btw,
Tak sabar nak start keje.
Tak sabar nak dapat gaji.
Tak sabar nak shopping.
Tak sabar tak sabar tak sabar ^^

8 comments:

  1. wuhuhuu,dah keje skang.goodluck!^^

    ReplyDelete
  2. tahniah...
    giler la ... 4 jam sehari je...
    Pembantu Akaun plak tu....
    agak2 nk buat part time bleh? aku student Akaun...

    My recent post : 20 Design Kerusi yang Kreatif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks.
      Confirm2 lh boleh.
      Aku nie tak penah belajar akaun pun dia amik je.
      Haha.

      Delete
  3. Tahniah tahniah. Aku dah nak habis cuti dah :/

    ReplyDelete
  4. wahhhh bestnye dah kejaa !!
    nanti dapat gaji boleh belanjaaa ^^,

    ReplyDelete